Stephen Hawking - Moja krótka historia

Stephena Hawkinga nie trzeba nikomu przedstawiać. Genialny fizyk już dawno temu został ikoną popkultury - nie tylko ze względu na swoje teorie naukowe, ale również ze względu na chorobę z którą od tylu lat walczy i związany z nią charakterystyczny mechaniczny głos.
Po książkę sięgnęłam zachęcona filmem "Teorią wszystkiego" który obejrzałam w tym roku. Spodziewałam się biografii skupiającej się na życiu prywatnym Stephena Hawkinga, natomiast tego w książce jest bardzo mało.
Fizyk bardzo skrótowo porusza kwestie życia prywatnego natomiast skupia się na swojej pracy naukowej, wydanych książkach i ich redagowaniu.

Książka jest króciutka, raptem jakieś 90 stron. Czyta się bardzo szybko i jest ok.
Ale jak dla mnie za dużo w niej fizyki jak na autobiografię :)
2/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sarah Lark - Saga Nowozelandzka

Literatura erotyczna - Raczej post 18+ ;)

Rick Yancey - Piąta Fala "Bezkresne morze"