Carrie Fisher - Księżniczka po przejściach

Jeśli ktoś jest fanem "Gwiezdnych Wojen" aktorki zwącej się Carrie Fisher nie trzeba mu dwa razy przedstawiać. Legendarna już księżniczka Leia z jej warkoczykami, biała suknią a potem złotym bikini przeszła już dawno do historii popkultury. Głośno o Carrie zrobiło się w Polsce razem z premierą ostatniej części Gwiezdnych Wojen, w której zresztą występuje (jeszcze nie byłam w kinie...).

W związku z tym szumem medialnym trafiłam na ciekawy artykuł w "Wysokich Obcasach" na temat Carrie Fisher i informacji na temat jej życia oraz w jaki sposób trafiła do obsady GW. Przeczytałam sporą część artykułu - tyle ile było dostępne online i nabrałam ochoty na polecaną w artykule książkę - "Księżniczka po przejściach".

Na okładce Carrie jest w charakteryzacji księżniczki Lei. Natomiast w samej książce na temat gwiezdnych wojen jest może raptem parę stron. Autorka skupia się na swoim życiu, głównie nawykach i terapiach jakim się poddała oraz na jej rodzinie - najwięcej informacji podaje na temat matki - Debbie Reynolds.

Trochę się rozczarowałam się, bo spodziewałam się głównie książki nawiązującej tematyką do Gwiezdnych Wojen, jednak dowcipny styl i opowiadania o życiu Carrie sprawiają, że książkę czyta się z przyjemnością. Pokazuje ona "celebrytkę" obdartą z blichtru i nieszczęśliwą przez sławę, która była jej udziałem od najmłodszych lat. Aktorka przedstawia również swoją rodzinę i ukazuje często szalone pomysły matki.

To lekka lektura, którą szybko się czyta.
2/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sarah Lark - Saga Nowozelandzka

Literatura erotyczna - Raczej post 18+ ;)

Rick Yancey - Piąta Fala "Bezkresne morze"