#Szefowa - Sophia Amoruso

O NastyGal usłyszałam dopiero gdy firma zbankrutowała. O Sophii Amoruso przeczytałam pierwszy raz w czasopiśmie       "IT Girls" i zainteresowałam się tą kobietą, która zbudowała wartą kilkaset milionów dolarów firmę od zera, a potem zbankrutowała. Trochę nienaturalną koleją rzeczy, aby dowiedzieć się więcej o Sophii najpierw obejrzałam serial a potem przeczytałam książkę.

#Szefowa to częściowo historia życia Sophii i zakładania NastyGal - od pierwszych sprzedanych ubrań do rozwoju firmy, przeplatana wypowiedziami innych #Szefowych - czyli kobiet które odniosły sukces w jakieś dziedzinie lub biznesie związanymi z modą.
Gdybym miała 20 lat i zero doświadczenia zawodowego w świecie wielkiego biznesu uznałabym tą książkę za odkrywczą i ciekawą. Czytając ją w wieku 30+ lat jedynie ciekawe uznałam informacje o pierwszych miesiącach istnienia NastyGal oraz sposobie Sophii na dotarcie do rzeczy klientek za pośrednictwem MySpace.

Jeśli ktoś spodziewa się odkrywczych i niestandardowych informacji na temat prowadzenia własnej firmy, biznesu i zdobywania klientów, które po lekturze uczynią z niego rekina biznesu to tutaj ich nie odnajdzie. Momentami książka wręcz rozczarowuje zarówno pod kątem informacji jak i osoby, która je przekazuje.
Są tu tylko rzeczy, które się wie, ale o których zapominamy. To lekka książka do szybkiego przeczytania, a nie podręcznik biznesu.
1,5/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sarah Lark - Saga Nowozelandzka

Literatura erotyczna - Raczej post 18+ ;)

Sprawa Niny Frank - Katarzyna Bonda